Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Hey !

O wszytskim tym, co wokół mnie....

:: ::

Hey !

Siamnko wszystkim....siedze sobie przed kompem i coraz ziewam kurde mam dość, od początku tygodnia ani razu sie porządnie nie wyspałam, w ogóle ostatnio dziwnie sie zachowuje..brrr W szkole teraz mam więcej nauki, musze popoprawiać oceny ale i tak już nie licze na pasek, chociaz chcialabym go mieć ale cóż mogłam o tym myśleć troche wcześniej. Niedługo lece biegać mam nadzieję, że chociaż to mnie rozbudzi bo czuje sie jakbym siedziała o 23 przed kompem i nie spała juz od 3 dni. Za oknem prawie codziennie świeci słonko a deszcz pada dość rzadko. Marzy mi sie taka ogromna burza.....może wtedy bym sie wreszcie wyspała. Wiem, że troche piernicze ale jakoś tak coś dziwnego sie ze mną dzieje hmm.....chyba stąd spadam, poczytam sobie jakąś fajną ksiązke albo posłuchm muzyki...albo wiem ide spać na godzinke chcociaż pa :*
Nie wiem czy wklejać jakieś fajowe fotki, moge ewentualnie TH )
- :*:*
- Bossy :D
To wsio chyba fotek teraz bedzie mniej bo tu jakieś male foty trzeba wstawiac ok pa :*
Aniulcia :* 11/05/2006 16:49:03 [Powrót] Hmmm.....po prostu skomentuj :P

|| Rob's fan ||
Mam dosc ludzi ktorzy zamiast normalnie sie wypowiedziec, zapraszaja na swoj blogO_o a tak w ogole to tamten blog chyba byl fajniejszy:P ale ten tez moze byc
|| brak www || data: 13/05/2006 19:59:46
acgg203.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.9.234.203

|| gorza ||
elegancki blog wbijaj na www.gorza--2.blog.onet.pl
|| brak www || data: 13/05/2006 11:25:55
83-145-163-150.cable-modem.tkk.net.pl || IP: 83.145.163.150

|| Ania Kaulitz ||
Siemka! Fajny blog... zapraszam do mnie!! PZD
|| http://th-bill-und-ania.blog4u.pl || data: 11/05/2006 17:13:43
zalogowany || IP: zalogowany